Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov

ZJISTĚTE SI INFORMACE O VAŠEM WEBOVÉM OBSAHU

Analýza klíčových slov je pro váš web velmi důležitá. Je nezbytné znát správné výrazy, které vám přinesou více čtenářů a zákazníků. Analýza klíčových slov se používá v optimalizaci pro vyhledávače. Vhodná a správná klíčová slova vám pak přinesou velký užitek. Nejenom že získáte nové čtenáře a zákazníky, ale díky skvělým výsledkům ve vyhledávačích získáte také oblíbenost vašich stránek. Jak tohoto dosáhnout? Pomůžeme vám!

   Nezávazná poptávka analýzy klíčových slov

CO JE TO ANALÝZA KLÍČOVÝCH SLOV?

Je to souhrn hledanosti jednotlivých slov, která mají souvislost s daným oborem a webem. Díky promyšlené analýze a správnému zvolení slov můžete najít mnoho souvisejících frází, přes které k vám na web můžou přijít i návštěvníci.

Příklad:

Pokud má váš web jako téma například bydlení, bude dobré, když vaše texty budete orientovat do těchto frází. Nejlepší je, pokud má váš web také svůj blog, kam píšete různé články. Do článků na blogu totiž dostanete nejvíce klíčových slov a textu.

Často hledané téma je např. bydlení v Praze. Lidé pak do vyhledávačů zadají „bydlení Praha“ místo toho, aby napsali „bydlení v Praze“. Takže ve vašem článku by se mělo objevit klíčové slovo „bydlení Praha“. Důležité je nepřehánět.

PROČ JE DOBRÉ, MÍT VHODNÁ KLÍČOVÁ SLOVA?

Vysoká hledanost je pro weby velmi důležitá, avšak ne každý web umí s hojně vyhledávanými výrazy pracovat. Když se vrátíme k předchozímu příkladu. Budete mít článek na téma „bydlení Praha“. V tom případě by se v článku měl daný výraz objevit jen párkrát. Kdyby byl v každé druhé větě, vyhledávač vám článek vyhodnotí jako spam a nebude ho zobrazovat na prvních příčkách vyhledávání.

Je obtížné napsat článek tak, aby byl vidět, protože čím více obecný výraz, tím vícekrát už byl někde napsán. Správným klíčem k úspěchu je, umět klíčová slova dobře použít v různých frázích. Na to je potřeba dobré slovní zásoby. Je však důležité u analýzy klíčových slov řešit také jiné důležité aspekty.

DŮLEŽITÉ ASPEKTY ANALÝZY?

  • Relevance – Je dobré zamyslet se nad tím, na co by se člověk se zaměřením na váš obor chtěl dotázat? Má na tuto otázku váš web odpověď?
  • Kontroverzní potenciál – Zamyslete se také nad tím, čeho vaším odkazem „bydlení Praha“ chcete dosáhnout? Chcete vydělat peníze nebo požadujete jen návštěvnost vašeho webu?
  • Obtížnost – Dobře si promyslete, zda vámi zvolené slovo půjde dobře zoptimalizovat.
  • Škatulka – Každý nalezený dotaz byste měli škatulkovat do různých tematických celků. Díky škatulkování si uděláte sami představu o tom, jak lidé při vyhledávání nějakého výrazu přemýšlí.
  • Byznys data – Tady se zamyslete, jakou máte schopnost předčit konkurenci a ohodnoťte si váš plán nějakou známkou (třeba jako ve škole).

CO VÁM NABÍZÍME?

Pokud vás analýza zaujala a chcete zvolit naše služby, připravíme pro vás analýzu klíčových slov pro váš web na míru. Zaleží nám na vaší spokojenosti. Chceme, abyste mohli své PPC a SEO aktivity postavit na těch nejlépe vyhledávaných dotazech, které vám přinesou více zákazníků a třeba i zvednou tržby nebo návštěvnost.

K ČEMU VÁM ANALÝZA KLÍČOVÝCH SLOV BUDE?

Jistě si teď říkáte, co vám analýza vlastně přinese a k čemu vám bude? Analýza klíčových slov je totiž velmi důležitá pro úspěšné projekty. Výsledkem analýzy budou tyto výstupy:

  • Vybereme pro vás nejvhodnější klíčová slova dle hledanosti, konkurence a výnosnosti (zjistíme vám, která klíčová slova jsou ta nejvhodnější pro váš web, abyste měli větší návštěvnost, zisky nebo čtenost).
  • Porovnáme vaši strategii s oborově blízkou konkurencí na internetu (je totiž jasné, že pokud je tématem vašeho blogu zahradnictví, nebudeme porovnávat váš blog s weby na téma knih).
  • Analýza vám pomůže k lepší optimalizaci webu a jeho obsahu (optimalizaci webových stránek také nabízíme).
  • Naše analýza vám šetří čas i peníze. Víme, co děláme a metodu pokus/omyl nepreferujeme.

JAK ANALÝZA PROBÍHÁ?

  • Hlavním cílem analýzy klíčových slov je najít nejziskovější a nejvyhledávanější klíčová slova, která přitom nejsou na každém druhém konkurenčním webu.
  • Pomůžeme vám k tomu, aby váš web byl originální, ale zároveň vyhledávaný.
  • Analýzu tvoříme zvlášť pro vyhledávače Seznam a Google (je to kvůli tomu, že na každém vyhledávači se pohybuje jiná cílová skupina hledající jiný typ služeb a produktů).

PROČ ZVOLIT PRÁVĚ NÁS?

Určitě si říkáte, proč zvolit právě nás? Vždyť takových firem je na trhu spousta. My se však lišíme. Nejenom bohatá zkušenost nás činí jedničkou na trhu. Ale je to také pečlivost při každém projektu, který děláme s láskou, a hlavně pro vás! Rádi vám předáme cenné rady.

Co od nás dostanete:

  • Poradíme vám, která slova jsou nejvíce přínosná pro zisk, čtenost nebo návštěvnost webu
  • Identifikujeme klíčová slova, fráze a spojení, aby bylo jasné, na která slova je třeba web více optimalizovat.
  • Kvalitní analýza klíčových slov pro nás díky dlouholeté zkušenosti není žádný problém
  • garantujeme vaši spokojenost.
  • Řekneme vám, co uživatelé internetu obecně hledají a jak rozšířit dotazy ve vašem oboru.
  • Poradíme vám, jak správně navrhnout strukturu webu v závislosti na hledání ve vašem oboru.
  • Řekneme vám, v jakých sekcích chybí obsah a jaká slova chybí v textu, a to jak pro zákazníky, tak i pro vyhledávače.
  • Poradíme vám, jak naplánovat a aplikovat obsahovou strategii tak, aby byla uživatelsky co nejvíce přínosná.
  • Povíme vám, jaká jsou nevyužitá témata u PPC kampaní, kde můžete růst.
  • Poradíme vám i to, jak správně plnit e-shop.

   Máte zájem o analýzu klíčových slov? Objednejte si jí u nás

Analýzu klíčových slov pro vás zpracujeme my osobně, nevyužíváme žádné externisty či studenty.

seo konzultanti