Analýza konkurence

Analýza konkurence

Co je to analýza konkurence?

Analýza konkurence se zaměřuje na konkurenci. Vnímáme její výhody. Je třeba vědět jaké má konkurence oproti vám výhody. Jak je můžete předčít. Čím vám může konkurence uškodit. Co používá konkurence a další důležité otázky.

My vám s tím vším pomůžeme.

Jak vám můžeme pomoci?

Právě analýzou konkurence vám pomůžeme se od konkurence odlišit. Dáme vám přehled o vaší konkurenci. Zjistíme jaké má silné a slabé stránky a jak toho můžete využít v marketingové technice.

Najděte svou konkurenční výhodu a získejte tak náskok před konkurencí.

Komu je analýza konkurence určena?

Je určena především majitelům e-shopů nebo webových stránek. Ale také těm, kteří uvažují o tom, že svou firmu začnou prezentovat na internetu, pro zvýšení prodeje služeb nebo zboží. Poradíme vám se vším a získáte od nás spoustu cenných rad.

Díky této analýze získáte přehled o tom, jak konkurence s návštěvníky pracuje a jaká využívají lákadla pro větší návštěvnost a prodej.

Jak analýza konkurence vypadá?

Obsahuje většinou rozsah 20-40 stran. V něm jsou uvedeny všechny jejich lákadla a jejich výhody. Ukázky jejich práce. Je zde uvedeno, jak vhodně využít váš web, jak pracovat s psychologií návštěvníků, ale i to, jak být více úspěšní.

Na jaké otázky by vám měla analýza konkurence odpovědět?

Analýza konkurence by vám měla odpovědět na následující otázky, aby byla efektivní.

  • Kdo je vaše konkurence, jaký má podíl na trhu a výsledky
  • V čem si navzájem konkurujete

Jestli ve zboží nebo službách. Kdo z vás má lepší podmínky pro zákazníky a další důležité aspekty.

  • V čem se od vás konkurence liší

Vzhled webových stránek, více slev, akce, bonusy, poštovné zdarma atd.

  • Kdo by mohl být novou konkurencí

Potencionální konkurence, která by vás mohla také ohrozit.

  • Jaká je marketingová strategie: kolik peněz konkurence vyčleňuje na prezentaci v médiích, jak buduje svou značku, jakou má image

Pokud konkurence ročně vloží do marketingu 400 000 Kč, neznamená to, že vy do marketingu vložíte 600 000 Kč a budete lepší. Jde o to mít lepší informace a zdroje, než má konkurence a využít toho na maximum a třeba i s minimálním vkladem. Jenom to musí být chytře provedené. A v tom vám právě my poradíme a navrhneme vám vhodnou strategii.

  • Jaká je obchodní a distribuční strategie konkurence
  • Jaké produkty a služby firma nabízí

Zda nabízí nějaké nové produkty nebo se zaměřuje na jeden druh sortimentu. Na jaký?

  • Jaké technologie a postupy konkurence využívá

Musíte být chytřejší a rafinovanější, než konkurence abyste dosáhly úspěchu.

  • Na jaké zákazníky se zaměřuje, jakým způsobem s nimi komunikuje
  • Jaké jsou její slabé a silné stránky

V tom nám pomůže SWOT analýza. S – silné stránky, W – slabé stránky, O – příležitosti, T – hrozby.

   Máte zájem o analýzu konkurence? Objednejte si jí u nás