Copywriting

Copywriting

Copywriting aneb texty přímo na míru

Mít kvalitní texty na svém firemním webu chce a měl by mít každý podnikatel ať už provozuje eshop, magazín či třeba firemní web. Takový článek, který v sobě skrývá obsahově kvalitní poklad, je ale velmi těžké napsat.

Proto vznikl copywriting.

Co je to copywriting

Je to tvůrčí činnost, při níž vznikají čtivé a poutavé texty pro čtenáře. Takové články prodávají produkty nebo služby daného klienta, který si copywriting objedná. Lidé, kteří se tomuto oboru věnují, se nazývají copywriterové.

Jsou to textaři a pisálci, kteří se takovými službami zabývají. Stejně jako my. Zabýváme se copywritingem a naše hlavní myšlenka a filozofie je být vždy o krok napřed před konkurencí.

Nabídnout vám něco, co nikdo jiný ještě nenabídl.  

Kvalitní texty pro lepší návštěvnost

Máte webové stránky firmy, nebo online magazín, na který potřebujete kvalitní a čtivé články? Rádi bychom vám nabídli naše služby. Texty napíšeme přesně podle vašich požadavků i s klíčovými slovy pro SEO.

Napsat texty zvládne každý, kdo se ve škole naučil psát a číst. Vytvořit však texty, které zaujmou potencionálního zákazníka na vaše webu je obtížnější. Proto vám nabízíme to, co správné texty potřebují.

  • Stylisticky a gramaticky správné texty
  • Unikátní texty, které jsou přínosné pro čtenáře
  • Obsah textu plný důležitých informací
  • Pozitivní nádech
  • Důvěryhodnost
  • Přesvědčivost textů
  • Jejich čtivost

Web copywriting

Když se píší články na webové stránky, je důležité si uvědomit, že návštěvníci webových stránek hned nečtou celý obsah, ale hledají důležité informace, které právě teď potřebují. Je proto velmi důležité jim v článku tyto informace poskytnout.

Vybírat vhodné nadpisy článků, velmi důležité informace v textu vyznačit tučně anebo oddělit od celého odstavce, aby ho čtenářovi oči zaznamenaly.

Texty musí mít dostatečně vyznačené klíčové slova, důležité informace členěné do seznamu bodů, přehledně vyznačené citace apod. Celkový vzhled textů pro webové stránky by měl být dobře skenovatelný očima.

Využívá se zde především model AIDA.

  • Attention – upoutat pozornost.

Nejvhodnější je trefně úderný nadpis, který dobře vystihuje celý článek.

  • Interest – vzbuzení zájmu o informace nebo produkt

Hned v prvním odstavci musíte nalákat čtenáře, aby pokračoval v jeho čtení.

  • Desire – vytvoření touhy po produktu, službě.
  • Action – výzva ke koupi

Velmi bohaté zkušenosti našeho týmů

Kvalita se pozná z nasbíraných zkušeností a ty vám můžeme podložit v našem portfoliu. Je velmi bohaté a plné kvalitně odvedené práce.

Pokud hledáte opravdu bohaté zkušenosti v psaní PR článků, odborných článků na různá témata nebo články, které upoutají na vaše služby. Pak jste narazili na ten pravý tým, který se vám postará o všechno.

Vy zadáte téma a myšlenku, kterou chcete vložit do článku a my se postaráme o unikátní a přesvědčivé texty s klíčovými slovy.

   Zaujal vás copywriting? Objednejte si ho u nás